استاندار خراسان جنوبی: سهم‌بری بهزیستی خراسان جنوبی از منابع ملی ۱۰۰ درصد افزایش یافت

قناعت گفت: سهم بری بهزیستی استان خراسان جنوبی از محل منابع ملی از ۸۰ میلیارد تومان در سال گذشته به ۱۶۰ میلیارد تومان افزایش یافته است که جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی ، جواد قناعت روز گذشته در دیدار مدیرکل و جمعی از مسئولین بهزیستی استان ضمن تبریک هفته بهزیستی و قدر دانی از تلاش مدیران این مجموعه اظهار داشت: اقدامات بهزیستی در دولت سیزدهم بسیار خوب بوده به نحوی که شاهد شتاب بیشتر در حوزه بهزیستی و توجه به جامعه معلولان هستیم.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: سهم بری استان در حوزه بهزیستی از منابع ملی از ۸۰ میلیارد تومان در سال گذشته به ۱۶۰ میلیارد تومان افزایش یافته است که جای قدردانی دارد. 

وی با بیان اینکه شاهد اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم بودیم و استان کم برخوردار خراسان جنوبی توانست در این دولت با پیگیری مدیران در حوزه های مختلف بهزیستی موفقیت هایی کسب کند، افزود: بهزیستی خراسان جنوبی در سفر دوم ریاست جمهوری توانست با پیگیری های مجدد، ۳۰ میلیارد اعتبار بگیرد تا مشکلات جامعه هدف خود را کاهش دهد.

به گفته وی‌؛ بهزیستی خراسان جنوبی توانسته بر اساس ارزیابی ها در بین ۳۱ استان کشور رتبه های برتری را کسب کند که جای افتخار دارد. 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فعال بودن پروژه قطار بیرجند_قاین_یونسی در استان خراسان جنوبی، گفت: تامین منابع مالی این پروژه با وجود تحریم ها در این دولت محقق شد در صورتی که در دولت های گذشته پیگیری ها کمتر بود، هم اکنون دو هزار میلیارد تومان به پروژه تزریق شده است. 

قناعت تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بر اجرای پروژه قطار بیرجند تاکید کردند و هم اکنون این پروژه با پیش بینی اعتبار ۱۸ هزار میلیارد تومانی در دستور کار است. 


وی با اشاره به خشکسالی های پی در پی در خراسان جنوبی گفت: ۵۰ همت برای آبرسانی به استان از دریای عمان پیش بینی شده است و مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با سرپرست ریاست جمهوری بر آن تاکید کردند. 


وی از اجرای سه پروژه بزرگ گاز رسانی به استان خراسان با اعتبار بیش از هشت میلیارد تومان خبر داد و گفت: طرح نهضت ملی مسکن استان هم فعال است و پنج هزار هکتار طی دو سال دولت سیزدهم از حریم، وارد محدوده شهری شده است، در صورتی که در هشت سال گذشته فقط  ۱۲ هکتار وارد محدوده شهری شده بود.

لینک خبر :

https://www.shabestan.news/news/1773668/سهم-بری-بهزیستی-خراسان-جنوبی-از-منابع-ملی-۱۰۰-برابر-افزایش-یافت

کد خبر 112945

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد